Obogatitvene dejavnosti

Cilji obogatitvenih dejavnosti:
– obogatiti, popestriti in nadgraditi dejavnosti po posameznih področjih,
– omogočati otroku samostojno odločanje za sodelovanje v dejavnostih na podlagi interesa, trenutnega razpoloženja, lastne motivacije,
– spodbujati sodelovanje med oddelki, otroki in strokovnimi delavci na nivoju enote.
  
Obogatitvene dejavnosti izvajajo strokovni delavci vrtca, in sicer za otroke od 4 do 6 let. 

Dejavnosti se izvajajo v času počitka oz. glede na kadrovske in organizacijske zmožnosti. 

Pevski zbor  (enota  Tomšičeva)

 

Z glasbo otrokom vnašamo v življenje radost in veselje, s pesmijo jih sproščamo, čustveno plemenitimo in bogatimo, jim razvijamo glasbene zmožnosti in vplivamo na razvoj otrokovih dispozicij za glasbo. 

Cilji:

  • priprava kvalitetnega otroškega programa,
  • otroke navdušiti za petje,
  • razvijati sposobnost sprejemanja glasbene kulture,
  • otrok pridobi izkušnjo javnega nastopanja (predstavitev na reviji Ciciban poje in pleše).

Izvajalke: Ana Studen

Pravljična joga (enota  Tomšičeva)

Cilji:

  • povezovanje gibanja z elementi časa, ritma in prostora,
  • otrok ob poslušanju pravljice in izvajanju jogijskih asan doživlja ugodje, veselje, zabavo,
  • otrok uri vztrajnost in moč,
  • otrok uri čuječnost in spoznava lastno telo.

Izvajalke: Simona Nerat

Ples in igre  (enota Tomšičeva)

Cilji:

  • Omogočanje otrokom, da skozi ples izražajo svoja čustva, misli in doživetja.
  • Uporaba domišljije za ustvarjanje lastnih plesnih gibov in koreografij.
  • Povezovanje gibanja z glasbo (poslušanje ritma in prilagajanje gibanja temu).
  • Prepoznavanje in sledenje osnovnim ritmom ter različnim hitrostim glasbe
  • Spodbujanje sodelovanja v skupinskih plesih in dejavnostih.
  • Spodbujanje občutka za lepoto in estetiko skozi gibanje in prostor.
  • Prepoznavanje raznolikosti plesnih oblik in načinov izražanja skozi ples.
  • Seznanjanje z različnimi oblikami plesa in plesne tradicije iz različnih kultur.
  • Spoštovanje različnosti v plesnih izrazih in kulturnih posebnostih.

Izvajalki: Barbara Šater, Petra Dragšič

Likovne ustvarjalnice  (enota Tomšičeva)

Cilji:

  • spodbujanje veselja do umetniških dejavnosti,
  • razvijanje umetniške domišljije z zamišljanjem in
    ustvarjanjem,
  • eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi,
  • razvijanje individualnih ustvarjalnih potencialov,
  • otrok se igra, zamišlja, oblikuje, se izraža, komunicira z risbo, sliko, lepljenko, konstrukcijo …,
  • se seznani z različnimi likovnimi tehnikami,
  • modelira z glino in drugimi gnetljivimi sredstvi,
  • iste teme in motive upodablja v dveh in treh dimenzijah.

Izvajalka: Melita Pušnik

Mali glasbeniki   (enota Košaki)

Cilji:

  • Otrok razvija slušne zaznave.
  • Otrok z veseljem prisluhne skladbi.
  • Otroka spodbujamo, da sodeluje pri glasbeni dejavnosti.
  • Otrok spoznava lastne instrumente (roke, noge, govorila).
  • Otrok izvaja ritmične vzorce s ploskanjem in topotanjem.
  • Otrok poje pesmi v obsegu svojega glasu.

Izvajalka: Ines Godec Žavcer

Pravljice z lutko (enota Košaki)

Cilji:

  • Otrok doživlja in spoznava verbalno komunikacijo kot vir ugodja, zabave;

  • Otrok posluša različne literarne zvrsti in spoznava razlike in podobnosti med njimi;

  • Spodbujanje ustvarjalnosti;
  • Otrok se ob lutki uči samostojno pripovedovati;
  • Razvijanje sposobnosti izražanja z lutko;
  • Otrok se izraža s kretnjami in gibi telesa.

Izvajalki: Maja Krabonja in Katja Petek

Ustvarjalnice s prstki – likovna dejavnost   (enota Košaki)

Cilji:

  • Spodbujanje veselja do umetniških dejavnosti,
  • razvijanje umetniške domišljije z zamišljanjem in ustvarjanjem,
  • eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi,
  • razvijanje individualnih ustvarjalnih potencialov,
  • izražanje svojih občutkov, čustev, misli o sebi z umetniškimi sredstvi.

Izvajalki: Darja Draksler, Lea Erbus

 

Česalnica   (enota Kamnica)

Cilji:

  • Predstavitev poklica.
  • Otrok pridobiva navade o negi telesa.
  • Razvijanje prstne spretnosti oziroma t. i. fine motorike.
  • Razvijanje komunikacijski spretnosti.
  • Razvijanje estetskega zaznavanja

     Izvajalka: Klavdija Fideršek   

     

    Majhni spretni prstki   (enota Kamnica)

    Cilji:

    • Spodbujanje radovednosti in veselja do umetniških dejavnosti.
    • Spodbujanje doživljanja in izražanja skozi likovne dejavnosti.
    • Spoznavanje in preizkušanje različnih likovnih tehnik.
    • Rokovanje z raznolikim likovnim materialom in sredstvi.

    Izvajalki: Nina Krašovec in Taja Repič

     

    Glasbene urice  (enota Kamnica)

     

    Cilji:

    • Preko petja čustveno doživljajo glasbo in se pevsko izražajo.
    • Razvijajo elementarni glasbeni posluh in pevske spretnosti.
    • Preko skupinskega muziciranja razvijajo kulturo odnosov.
    • Prebujajo veselje do glasbe, zanimanje za zvok.
    • Preko glasbeno – didaktičnih iger razvijajo slušne občutke, pozornost, pomnjenje …
    • Spoznavajo in usvajajo Orffove instrumente.
    • Uživajo v glasbenih dejavnostih.

    Izvajalki: Sandra Fišer in Klementina Breznik

     

    Mali šef (enota Kamnica)

     

    Cilji:

    • Razvijanje osnovnih kuharskih veščin.
    • Spodbujanje zdravega prehranjevanja.
    • Razvijanje socialnih veščin in sodelovanja.
    • Spodbujanje kreativnosti in izražanja.
    • Razvoj fine motorike in koordinacije.
    • Učenje o higieni in varnosti pri delu s hrano.
    • Razvijanje pozitivne samopodobe in samozavesti.

     Izvajalki: Katja Jesenko in Danica Gert

     

    Plešem jaz in plešeš ti (enota Kamnica)

     

    Cilji:

    • Doživljanje umetnosti kot del družabnega in kulturnega življenja.
    • Razvijanje prostorskih, časovnih, vizualnih, slušnih in telesnih predstav ter predstav o umetnosti, komunikacij o sebi in drugih.
    • Doživljanje, spoznavanje in uživanje v plesni umetnosti.
    • Izražanje skozi plesno umetnost.
    • Spodbujanje ustvarjalnosti.

     Izvajalki: Alenka Cussigh in Mojca Schönwetter

     

     

     

    Gibalne igrarije (enota Kamnica)

     

    Cilji:

    • Spodbujanje osnovnih motoričnih spretnosti, kot so hoja, tek, skakanje, ter raziskovanje gibanja skozi igro.
    • Izboljšanje koordinacije, ravnotežja in motoričnih spretnosti z različnimi nalogami, kot so preproste štafetne igre in gibanja z rekviziti.
    • Spoznavanje in obvladovanje lastnega telesa.
    • Spodbujanje veselja do gibanja in zdrav življenjski slog.

     Izvajalki: Nina Rajšp in Maja Fak 

     

    Dober dan otroci (enota Kamnica)

     

    Cilji:

    • Otrok v vsakdanji komunikaciji posluša jezik in je vključen v komunikacijske procese z otroki in odraslimi (neverbalna in verbalna komunikacija, kultura komunikacije, stili komunikacije, vljudnost …).
    • Ob poslušanju in pripovedovanju pravljic ter drugih literarnih del razvija zmožnost domišljijske rabe jezika; spoznava moralno-etične dimenzije; s književno osebo se identificira ter doživlja književno dogajanje.

     Izvajalki: Branka Gabrovec in Klementina Breznik

     

    Dostopnost