Obogatitvene dejavnosti
Cilji obogatitvenih dejavnosti:
– obogatiti, popestriti in nadgraditi dejavnosti po posameznih področjih,
– omogočati otroku samostojno odločanje za sodelovanje v dejavnostih na podlagi interesa, trenutnega razpoloženja, lastne motivacije,
– spodbujati sodelovanje med oddelki, otroki in strokovnimi delavci na nivoju enote.
Obogatitvene dejavnosti izvajajo strokovni delavci vrtca, in sicer za otroke od 4 do 6 let.
Dejavnosti se izvajajo v času počitka oz. glede na kadrovske in organizacijske zmožnosti.
Z glasbo otrokom vnašamo v življenje radost in veselje, s pesmijo jih sproščamo, čustveno plemenitimo in bogatimo, jim razvijamo glasbene zmožnosti in vplivamo na razvoj otrokovih dispozicij za glasbo.
Cilji:
- priprava kvalitetnega otroškega programa,
- otroke navdušiti za petje,
- razvijati sposobnost sprejemanja glasbene kulture,
- otrok pridobi izkušnjo javnega nastopanja (predstavitev na reviji Ciciban poje in pleše).
Izvajalke: Ana Studen, Domen Leskovar
Glasbeno-plesne igre (enota Tomšičeva)
Cilji:
- spodbujanje otrok k plesnemu izražanju,
- povezovanje z vsemi vzgojnimi področji,
- spodbujanje ustvarjalnosti in izvirnosti,
- sodelovanje v skupini in spodbujanje razvoja pozitivnih odnosov,
- otrok pridobi izkušnjo javnega nastopanja (predstavitev na reviji Ciciban poje in pleše).
Izvajalki: Barbara Šater, Alenka Peršak
Pravljične urice (enota Tomšičeva)
Pravljične urice se odvijajo v knjižnici enote Tomšičeva, in sicer enkrat mesečno za starše in otroke 1. starostnega obdobja v popoldanskem času.
Cilji:
- ob poslušanju in pripovedovanju pravljic ter drugih literarnih del otrok razvija domišljijsko rabo jezika,
- otrok ob knjigi doživlja ugodje, veselje, zabavo in pridobiva pozitiven odnos do literature,
- razvijanje sposobnosti domišljijskega sooblikovanja in doživljanja literarnega sveta.
Izvajalka: Mirjana Žifko, Metka Lutar
Lonček kuhaj (enota Košaki)
Cilji:
- spodbujanje otrok k razumevanju pomena uravnotežene prehrane,
- učenje otrok od kod hrana prihaja in kako jo pridelujemo,
- priprava preprostih jedi s pomočjo otrok,
- spodbujanje otrok k pozitivnemu odnosu do hrane in prepoznavanju raznolikosti hrane.
Izvajalka: Ines Godec Žavcer
CICI zabavne urice (enota Košaki)
Cilji:
- otrok doživlja in spoznava verbalno komunikacijo kot vir ugodja, zabave;
- otrok pridobiva pred bralne in prepisalne sposobnosti in spretnost;
- otrok posluša različne literarne zvrsti in spoznava razlike in podobnosti med njimi;
- otrok spoznava knjigo – revijo kot vir informacij;
- razvijanje logičnega mišljenja.
Izvajalka: Maja Ozmec
Prisluhni zgodbi (enota Bresternica)
Cilji:
- Ob poslušanju in pripovedovanju pravljic ter drugih literarnih del razvija zmožnost domišljijske rabe jezika ; spoznava moralno-etične dimenzije; s književno osebo se identificira ter doživlja književno dogajanje;
- Otrok spoznava, uživa in se zabava v nesmiselnih zgodbah/…/;
- Otrok razvija jezik na vseh jezikovnih ravninah /…/;
- Otrok ob knjigi doživlja ugodje, veselje, zabavo in pridobiva pozitivni odnos do literatura;
- Otrok se uči samostojno pripovedovati.
Izvajalki: Nina Krašovec in Anja Esih
CICI Vesela šola (enota Bresternica)
Cici Vesela šola je stalna vzgojno-izobraževalna rubrika revij Ciciban in Cicido, ki vzgojiteljem, učiteljem in staršem omogoča pogovor o različnih temah, s katerimi se srečujejo otroci v svojem življenju. Obenem je Cici Vesela šola vseslovenski preizkus znanja, ki ne spodbuja tekmovalnosti, temveč raziskovanje in sodelovanje.
Izvajalki: Karin Lah Visenjak in Anja Esih
L